Makita logo

GRESSKLIPPER 18V 33 CM DLM330Z

1584681
kr 4 139,63
kr 3 311,70 eks. MVA
Stillegående, lett 18V batteridrevet gressklipper med 450W motor, 33 cm klippebredde, og 4300 omdr, egnet for opptil 450 m²; vekt 11,6-12,5 kg.

Lagt i handlekurv

Lagerstatus
Tønsberg: 0,00
Larvik: 0,00
Drammen: 0,00

Bestillingsvare - Forventet leveringstid 4 dager

Beskrivelse

Stillegående, kompakt og lett batteridrevet 3-1 gressklipper med 18V batteriteknologi, 4300 omd og 33 cm klippebredde. Egner seg til gressklipping av areal på opptil 450 m2 med 6,0 Ah batteri. Motoreffekt 450 watt. Tre innstillinger av håndtaket. Bærehåndtak for enklere transport. Kan lagres stående. Vekt 11,6 - 12,5 kg .

Spesifikasjoner

EgenskapVerdi
Spenning LXT
Spenning18 V
Batteribeskyttelse
Maks utgangseffekt450 W
Turtall4300 min⁻¹
Skjærehøyde posisjoner8
Bredde på klipperdeksel33 cm
Klippeområde270 m²
Klippehøyde20 - 75 mm
Diameter bakhjul18 cm
Diameter forhjul14 cm
Kapasitet oppsamler30 L
Kumulative
Bio kutting (kumulativ)
Lydnivå (LWA)89 dB(A)
Lydnivå (LpA)82,4 dB(A)
Støytoleranse (K-faktor)1,5 dB(A)
Vibrasjonsverdi (3 akser)≤ 2,5 m/sec²
Vekt10,78 kg
Vekt med batteri (EPTA)11,6 - 12,5 kg
Produkt dimensjon (L x B x H)1285 - 1350 x 375 x 935 - 975 mm
Dimensjoner, sammenslått775 x 375 x 520 mm

Produktdetaljer

Merke
Makita
Produsentens produktnummer
DLM330Z
EAN
088381757904

ANNET

Utvidet garanti

Ved å registrere produktet på Mymakita utvides standard 2 års fabrikkgaranti med 1 år.

Da får du til sammen 3 års garanti på verktøyet ditt. 

  • Den utvidede garantien gjelder ikke tilbehør, batterier, ladere, lamper, varmejakker, produkter utstyrt med forbrenningsmotor, luftdrevne spikerpistoler, luftkompressorer eller momentskrutrekkere til industriell bruk.
  • Den utvidede treårsgarantien gjelder kun produkter kjøpt fra autoriserte norske forhandlere og som er importert av Makita Oy.
  • Må registreres innen 4 uker fra kjøpsdato.
By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Functionality, Statistics and Marketing