Makita logo

BLÅSEPISTOL 18V 150M/S DAS180Z

1817910

Kraftig og kompakt 18V blåsepistol som brukes til ulike blåseoppgaver, leveres uten batteri og lader, og kommer med 5 dyser og 4 styrkevalg.

Beskrivelse

  • checkmark Kompakt, lett og kraftig 18V blåsepistol
  • checkmark Brukes til å blåse bort støv fra verktøy og liknende
  • checkmark Kan blåse opp store badeleker og tømme ut luft
  • checkmark Rengjøring av filter og diverse blåseoppgaver
  • checkmark Leveres uten batteri og lader
  • checkmark 5 forskjellige dyser medfølger
  • checkmark Kan brukes til å fylle og tømme luft
  • checkmark Valgfritt tilbehør for lufttømming festes bak på maskinen


Denne 18V blåsepistolen er ideell for en rekke blåse- og rengjøringsoppgaver, inkludert å blåse bort støv, fylle opp badeleker eller rengjøre filtre. Den leveres uten batteri og lader, men kommer med 5 forskjellige dyser som gjør den svært allsidig. 


Les test hos TEK.no her

Spesifikasjoner

Egenskap Verdi
Børsteløs motor
Spenning LXT
Spenning 18 V
Batteribeskyttelse
Maks blåsehastighet 0 - 200 m/sec
Blåsekraft 0 - 1,1 / 1,7 / 2,3 / 2,8
Maks luftmengde 0 - 1,1 m³/min
Maks sugeeffekt 103 mbar
Maks trykk 0,297 bar
Vekt med batteri (EPTA) 1,2 - 1,7 kg
Produkt dimensjon (L x B x H) 173 x 92 x 247 mm

Produktdetaljer

Merke
Makita
Produsentens produktnummer
DAS180Z
EAN
088381779975

ANNET

Utvidet garanti

Ved å registrere produktet på Mymakita utvides standard 2 års fabrikkgaranti med 1 år.

Da får du til sammen 3 års garanti på verktøyet ditt. 

  • Den utvidede garantien gjelder ikke tilbehør, batterier, ladere, lamper, varmejakker, produkter utstyrt med forbrenningsmotor, luftdrevne spikerpistoler, luftkompressorer eller momentskrutrekkere til industriell bruk.
  • Den utvidede treårsgarantien gjelder kun produkter kjøpt fra autoriserte norske forhandlere og som er importert av Makita Oy.
  • Må registreres innen 4 uker fra kjøpsdato.
Ved å klikke på "Godta alle" samtykker du til at vi kan samle inn informasjon om deg for ulike formål, inkludert: Funksjonalitet, Statistikk og Markedsføring.