Makita logo

Makita

LØVBLÅSER DUB363Z MED OPPSUG 2X18V

1248981
kr 4 869,00
kr 3 895,20 eks. MVA

Makita DUB363Z har en oppsugpose på 50 liter, 12,7 m3/min oppsug, 265 W maks styrke, blåsestyrke på 14,4 N, børsteløs motor, og to trinns hastighet opp til 7800 rpm.

Lagt i handlekurv

Lagerstatus
Tønsberg: 2,00
Larvik: 2,00
Drammen: 0

<5 på lager

Beskrivelse

  • checkmark Batteribeskyttelse hindrer overbelastning, fullstendig utlading og overoppheting


Oppsugsystem med en oppsugpose på hele 50 liter medfølger. Maks stryrke på oppsug 12,7 m3 /min, 265 W. Blåsestyrke 14,4 N. Børsteløs motor gir lengre driftstid. To trinns hastighet opp til 7800 rpm. . Maks luftmengde er 13,4 m3/min. Modellen leveres med vacum kit(oppsamler), skulderstropp og 72 mm rund dyse.

Leveres uten batteri og lader

Spesifikasjoner

Egenskap Verdi
Børsteløs motor
Spenning LXT
Spenning 2 x 18 V
Batteribeskyttelse
Turtall 0 - 7850 min⁻¹
Maks blåsehastighet 65 m/sec
Blåsekraft 0 - 7,0 / 14,4
Maks luftmengde 13,4 m³/min
Kontinuerlig bruk, 18V/6,0Ah batteri 9 - 77 min
Lydnivå (LWA) 94,9 dB(A)
Lydnivå (LpA) 84,8 dB(A)
Støytoleranse (K-faktor) 1,3 dB(A)
Vibrasjonsverdi (3 akser) ≤ 2,5 m/sec²
Vibrasjonsusikkerhet (K-faktor) 1,5 m/sec²
Vekt med batteri (EPTA) 4,5 - 6,6 kg
Produkt dimensjon (L x B x H) 737 - 836 x 193 x 415 mm

Merke
Makita
Produsentens produktnummer
DUB363ZV
EAN
088381889773

Utvidet garanti

Ved å registrere produktet på Mymakita utvides standard 2 års fabrikkgaranti med 1 år.

Da får du til sammen 3 års garanti på verktøyet ditt. 

  • Den utvidede garantien gjelder ikke tilbehør, batterier, ladere, lamper, varmejakker, produkter utstyrt med forbrenningsmotor, luftdrevne spikerpistoler, luftkompressorer eller momentskrutrekkere til industriell bruk.
  • Den utvidede treårsgarantien gjelder kun produkter kjøpt fra autoriserte norske forhandlere og som er importert av Makita Oy.
  • Må registreres innen 4 uker fra kjøpsdato.
By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing