Makita logo

Makita

POPNAGLEPISTOL 18V 2,4-4,8 DRV

1248929
13475,- - 16%
kr 11 290,00
kr 9 032,00 eks. MVA

Kraftig 18V popnaglepistol med 10 kN strekkraft, 25 mm slaglengde, børsteløs motor og ergonomisk utforming for lange arbeidsøkter.

Lagt i handlekurv

Lagerstatus
Tønsberg: 1,00
Larvik: 0
Drammen: 0

<5 på lager

OUTLET - PRIS GJELDER KUN SÅ LANGT LAGERET REKKER - MED FORBEHOLD OM AVIKENDE LAGER

Beskrivelse

  • checkmark Børsteløs motor er vedlikeholdsfri og har lang levetid
  • checkmark Ergonomisk utforming for god komfort ved lange arbeidspass.
  • checkmark LED-lys lyser opp arbeidsområdet


Kraftig 18V popnaglepistol med børsteløs motor. Popnaglene detter ikke ut av munnstykket, og munnstykket er plassert slik at man kan feste popnaglene tett mot vegg og tak. 10 Kn strekkraft og slaglengde på 25 mm. Batteribeskyttelsen skåner batteri og maskin mot overbelastning. Z-modell leveres i eske uten batteri og lader.

Spesifikasjoner

Egenskap Verdi
Børsteløs motor
Spenning LXT
Spenning 18 V
Batteribeskyttelse
  10 kN
Slaglengde 25 mm
Popnagle størrelser 2,4 - 4,8 mm
Lydnivå (LpA) 75 dB(A)
Støytoleranse (K-faktor) 3 dB(A)
Vibrasjonsverdi (3 akser) ≤ 2,5 m/sec²
Vibrasjonsusikkerhet (K-faktor) 1,5 m/sec²
Vekt med batteri (EPTA) 1,9 - 2,2 kg
Produkt dimensjon (L x B x H) 313 x 80 x 287 mm

Merke
Makita
Produsentens produktnummer
DRV150Z
EAN
088381876445

Utvidet garanti

Ved å registrere produktet på Mymakita utvides standard 2 års fabrikkgaranti med 1 år.

Da får du til sammen 3 års garanti på verktøyet ditt. 

  • Den utvidede garantien gjelder ikke tilbehør, batterier, ladere, lamper, varmejakker, produkter utstyrt med forbrenningsmotor, luftdrevne spikerpistoler, luftkompressorer eller momentskrutrekkere til industriell bruk.
  • Den utvidede treårsgarantien gjelder kun produkter kjøpt fra autoriserte norske forhandlere og som er importert av Makita Oy.
  • Må registreres innen 4 uker fra kjøpsdato.
By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing